I zde vítá návštěvníky design vyznačující se úsporností, jednoduchostí a moderností, které jsou městskému trendy stylu vlastní. Sladění barev, tvarů a materiálů navozuje harmonickou atmosféru, která láká k odpočinku uprostřed chaosu velkoměsta. V interiéru převažují uklidňující béžové a olivové odstíny, stěny zdobí obrazy s kreslenou grafikou a detaily černobílých fotografií zachycujících vše, co souvisí s kávou. Dřevěné podlahy a nábytek umocňují pocit klidu a bezpečí.
Čím dál tím víc návštěvníků si nepřichází pouze vypít šálek kávy, ale sjednávají si v kavárně pracovní schůzky nebo ji využívají jako příjemný prostor pro vyřízení e-mailů či jiných povinností. Nová podoba kaváren reaguje na tyto potřeby umístěním více menších stolků a židlí, u kterých se lze podle potřeby usadit pohodlně a nerušeně s notebookem nebo knihou. Zároveň se nezapomíná ani na ty, kteří přicházejí do kavárny lenošit. Pohodlné pruhované sedačky lákají k delšímu posezení a pozorování dění v kavárně.
Návštěvu kavárny lze spojit se zajímavým exkurzem do historie hned ve vedlejším domě č. 35, kde byl v nedávné době zpřístupněn veřejnosti unikátní dvorek s dlouhou zahradou. Velmi pravděpodobně byl dům postaven barokním architektem Kiliánem Ignácem Dientzenhoferem a své ateliéry zde měli slavní architekti Max Urban, autor Barrandovských teras, a František Maria Černý, který dal výslednou podobu Emauzskému klášteru. Noví nájemci otevřeli barokní dřevěná vrata dlouho nepřístupné budovy a poskytují kolemjdoucím možnost posedět v zahradě, třeba v novém dřevěném altánku.